Torstaina 25.6. on kesän toinen kyläajelu. Salmisen linja-auto lähtee kunnanviraston pihasta klo 17. Reitti Kokkoneva-Oksakoski-Peltokangas-Haukka- Kivikangas. Oppaana Eero Patovisti Oksakoskelta lähtien. Päätteeksi kahvit Kivikankaan kylätalolla. Paluu takaisin kirkonkylälle. Tervetuloa mukaan!